Premis Gaudí 2014

Ahir diumenge es van entregar dels premis Gaudí, al Barcelona Teatre Musical (BTM) en una cerimònia conduïda per l'Àngel Llàcer.

Aquesta 6a edició, ha coronat a les pel·lícules "La plaga"  premi de la millor pel·lícula de parla catalana i "Los últimos días" miillor pel·lícula de parla no catalana com a guanyadores dels premis d'enguany.

A la sisena edició dels premis han competit 35 pel·lícules en 22 categories de premis,i també han destacat els films "Tots volem el millor per a ella" (Mar Coll),  "Fill de Caín" (Jesús Monlleó), "La Por" (Jordi Cadena) i"Història de la meva mort" (Albert Serra).

En aquesta mateixa gala, també s'ha fet entrega del guardó honorífic a l'actriu Julieta Serrano. L'Acadèmia del Cinema Català ha volgut, així, reconèixer la seva llarga carrera professional i la seva vida dedicada a la interpretació als escenaris i davant de les càmeres. La seva trajectòria recorre un bon nombre d'escenaris teatrals i la seva filmografia està repleta de treballs amb directors com Carlos Saura, José Luis Borau o el seu gran amic Pedro Almodóvar. Serrano ja va ser nomenada Membre d'Honor de l'Acadèmia l'any 2009.

A l'apartat següent trobareu les obres dels protagonistes al catàleg de bbilioteques:

03/02/2014 13:14h