Peter O'Toole i Joan Fonatine ens deixen

En Peter O'Toole i la Joan Fonatine han mort. Dues icones del cinema clàssic a Hollywood. Representants del cinema de les grans productores i les estrelles en majúscules, dels guions ben lligats i professionals entusiasmats amb la seva feina.

Van ser dos dels grans amb camins diferentsper arribar al mateix punt, estrella i icona del cinema.

En Peter O'Toole es va formar en el teatra clàssic a Anglaterra, va representar obres a l'Old Vic, posteriorment va desembarcar al cinema, primer a Anglaterra i després a la meca del cinema.

La Joan Fonatine (germana petita d'Olivia de Havilland) va entrar en el món del cinema fent papers petits, fins que es va topar amb el gran productor David O.Selznick, que li va oferir presentar-se a les proves de Rebeca, un dels films enormes d'Alfred Hitchcock. A partir d'aquell debut i candidatura a l'Oscar per la millor actriu, la carrera de Fonataine fou ascendent, i va combinar el teatre a Broadway amb els papers importants a Hollywood.

16/12/2013 09:41h