El Concurs Internacional de Salts de Barcelona arriba a l'edició 102

Enguany la cita hípica de l'any es convertirà en una gran festa de la ciutat de Barcelona, ja que té lloc la 102a edició del Concurs de Salts Internacional de Barcelona. La pista olímpica de salts del Reial Club de Polo de Barcelona es vestirà de gala per a aquesta ocasió. Aquest elegant i alhora emocionant esdeveniment esportiu té lloc del 26 al 29 de setembre.

La competició compta amb dotze proves, de les que destaquen el Gran Premi Ciutat de Barcelona el divendres a la nit, la Copa de S. M. la Reina - Premi Longines - dissabte a la tarda, i, per primera vegada el CSIO Barcelona donarà acollida a la gran final mundial de la Copa de Nacions-Furusiyya FEI Nations Cup ™ Jumping Final, l'esdeveniment hípic més important del món, al qual accediran un total de 18 equips procedents de les diferents lligues mundials.

El CSIO Barcelona ofereix, a més, diverses i atractives activitats com els originals espectacles hípics, el tradicional sopar de gala en el decurs i presenciant el Gran Premi de divendres, l'extens village comercial i de degustació, així com el divertit Pony Parc que permet introduir als més petits en el món eqüestre.

El 102 º CSIO col·laborarà un any més amb Cuidam, el programa de l'Hospital Sant Joan de Déu que ofereix assistència medicoquirúrgica d'alta especialització a nens i nenes sense recursos de tot el món. El Concurs de Salts Internacional donarà els diners recaptats amb les entrades del Pony Park.

Ves al prestatge d'Esports ►

25/09/2013 08:00h