El Grec i les biblioteques

El Grec Festival de Barcelona no té lloc només als teatres, sinó també a les biblioteques. Francesc Casadesús, director del Grec, i alguns artistes que formen part de la programació del festival s’envolten de llibres per parlar sobre els espectacles que presenten o sobre temes que hi tenen a veure. Presentacions, xerrades, trobades amb els protagonistes d'alguns dels espectacles del Festival, tot passa a les Biblioteques de Barcelona

Us presentem les activitats que s'han programant a les biblioteques, totes són gratuïtes però tenen la cabuda limitada.

Xerrades amb el director

7 de juny, 19 h

Grècia al Festival Grec
Un dels itineraris del Grec d’enguany fa referència directa a la Mediterrània. Què hi podreu veure? Us ho explica Francesc Casadesús, director del festival, que repassa els espectacles que formen part d’aquest cicle.
Biblioteca Horta - Can Mariner (Vent, 1)

13 de juny, 19 h
Grec per a exploradors
Alguns espectacles no es conformen deixant que el públic se’ls miri, sinó que tenen un format diferent que, de vegades, requereix la complicitat dels espectadors. El director del Grec els repassa i us explica què tenen d’especial.
Biblioteca Jaume Fuster (Plaça Lesseps, 22)

Creadors

14 de juny, 19 h
Les dones creadores: Carme Portaceli
La directora teatral Carme Portaceli presenta al Grec 2017 el muntatge "Troyanas", que es veurà al Teatre Grec, però abans mantindrà una conversa amb el públic barceloní sobre les dones creadores.
Biblioteca Guinardó - Mercè Rodoreda (Camèlies, 76)

22 de juny, 12 h
Taller amb la Petita Malumaluga
Els creadors de l’espectacle "My baby is a queen" ofereixen un taller musical vinculat a l’espectacle i adreçat a nens i nenes de 0 a 3 anys i les seves famílies.
Biblioteca Sagrada Família - Josep M. Ainaud de Lasarte (Provença, 480)

22 de juny, 19 h
La creació local: Pau Miró
El dramaturg Pau Miró (autor del muntatge "Un tret al cap", que es veurà a la Sala Beckett), parla amb els espectadors i espectadores sobre la creació d’espectacles teatrals a Barcelona.
Biblioteca Poblenou - Manuel Arranz (Joncar, 35)

Converses amb Xavier Graset

27 de juny, 18.30 h
Conversa sobre ‘Calígula’
El director Mario Gas i part del repartiment del muntatge conversen amb Xavier Graset sobre el "Calígula" d’Albert Camus que posen en escena al Teatre Grec de Montjuïc.
Biblioteca Sant Gervasi - Joan Maragall (Sant Gervasi de Cassoles, 85)

6 de juliol, 19 h
Conversa sobre "Històries d’Istanbul"
Xavier Graset parla amb Joan Arqué i Jordi Martínez, director i actor d’un muntatge teatral
que tracta sobre una ciutat a cavall de dos continents i dues cultures.
Biblioteca Gòtic - Andreu Nin (La Rambla, 30-32)

13 de juliol, 18 h
Conversa amb Fermín Muguruza
Conversa amb el músic Fermín Muguruza, que actuarà al Teatre Grec amb una big band formada per disset dones.
Biblioteca Ignasi Iglésias - Can Fabra (Segre, 22-32)

Més informació:

05/06/2017 11:04h