L’Altre Festival Internacional d’Arts Escèniques i Salut Mental

Del dia 8 a l’11 de juny tindrà lloc L’Altre Festival Internacional a Fabra i Coats de Sant Andreu a la ciutat de Barcelona.

Durant quatre dies tindran lloc un seguit d’espectacles i activitats culturals realitzades per persones amb malalties mentals.

Inaugura el Festival la música de Joan Manel Serrat i de James Rhodes.

Hi haurà representació de companyies d’arreu del territori català i europeu (Itàlia, Txèquia, etc.).

Diverses disciplines com el teatre, la música, la dansa, el circ, la lectura dramatitzades, el teatre infantil i les arts plàstiques tindran cabuda a l’Altre.

Les arts escèniques són una eina de rehabilitació i d'inclusió, amb aquesta finalitat aquest festival celebra el seu tercer aniversari. Sense deixar de banda els objectius de mostrar i difondre l’aportació que fan a la societat les persones amb malalties mentals i de trencar amb els prejudicis socials.

30/05/2017 09:34h