Jornada internacional de bones pràctiques de l'economia social en l'àmbit agroalimentari 2017

L'Ajuntament del Prat i l’Ateneu Cooperatiu del Baix Llobregat són els organitzadors de la Jornada internacional de bones pràctiques de l’economia social en l’àmbit agroalimentari que es farà el proper dimarts 23 de maig.

L’objectiu  d’aquesta jornada és fer conèixer de primera ma la realitat del Parc Agrari i de les cooperatives agràries i agroalimentàries del nostre país, així com, contrastar diferents experiències internacionals i de casa nostra.

La jornada tindrà lloc el dimarts 23 de maig de 2017 en horari de 10 a 14:30h a l’Auditori del Cèntric Espai Cultural (Plaça de Catalunya, 49-51) de  Prat de Llobregat.

09/05/2017 14:02h