Igualada, capital del teatre infantil i juvenil

Del 30 de març al 2 d'abril tindrà lloc la Mostra d'Igualada - Fira de teatre infantil i juvenil d'enguany. La mostra és un mercat professional al qual, a banda del públic general, assisteixen els programadors de les sales teatrals de Catalunya, i també d'Espanya i de l'estranger, per triar els espectacles que formaran part de les seves programacions familiars.

Tots els gèneres escènics hi són presents i la major part de les companyies que hi actuen són catalanes, tot i que també n'hi ha d'espanyoles i d'estrangeres.

La programació s'articula entorn a 4 eixos d'edats. Infants de 3 a 6 anys, de 6 a 12 anys, de 12 a 18 i espectacles per a tots els públics. D'entre la multiplicitat de propostes, podem destacar la de dansa, Sin palabras (se las llevó el aire), de Label teatro i la de teatre d'objectes, Esfèric, d'Aboon Tatre, ambdues per a nens i nenes d'entre 3 i 6 anys. Per la franja d'entre 6 i 12 anys destaquem l'espectacle de teatre El col·leccionista de pors, de l'estenedor Teatre i el de titelles, El ràpid, de la Companyia B. La Mostra jove (entre 12 i 18 anys) inclou propostes com ara l'espectacle de clown Denàrius World, de PuntMoc i el musical Ningú va dir que fos fàcil, del Jove Teatre Regina. Finalment, d'entre les propostes per a tots els públics destaquem l'espectacle multidisciplinar Los rabinovich Jêtlak, de La Mecànica i el de dansa, Silencis, de Claire Ducreux.

29/03/2017 06:30h