Avantatges del carnet de les biblioteques

El carnet de la Xarxa de Biblioteques Municipals permet gaudir dels serveis de totes les biblioteques públiques de Catalunya, i ofereix descomptes en museus, teatres, llibreries i botigues de VNG i de tota la província

El carnet de la Xarxa de Biblioteques Municipals de Vilanova i la Geltrú permet gaudir a tots aquells que el tenen dels serveis i recursos de totes les biblioteques de Catalunya.
A més, també ofereix descomptes en diferents espais relacionats amb la cultura, com llibreries, museus, centres d'art i molts altres comerços de Vilanova i la Geltrú i de la província de Barcelona:

El carnet de la biblioteca és la targeta que identifica als ciutadans com usuaris de les biblioteques públiques. És gratuït, no caduca i el poden sol·licitar tots els ciutadans.
Fer-se el carnet és gratuït i molt senzill. Es pot anar a qualsevol biblioteca i demanar que te'l facin al moment. Si ja tens carnet d'identitat (DNI), pots sol·licitar el carnet de biblioteca per internet omplint aquest formulari. Posteriorment hauràs d'anar a la biblioteca a recollir-lo presentant el DNI.
En els cas dels menors de 14 anys cal que els pares o tutors signin la butlleta d'autorització que us donaran a la biblioteca.

Tothom pot anar a qualsevol de les biblioteques de Vilanova i la Geltrú, la Joan Oliva o l'Armand Cardona, però cal tenir el carnet de biblioteca per agafar en préstec llibres, revistes, música, pel·lícules o altres materials.
El carnet també serveix per fer moltes altres coses com connectar-se a Internet o a la xarxa WiFi, escoltar música o fer ús de les Sales d'estudi entre moltes altres coses.

Més informació:

21/02/2018 17:48h