VNG participa per segon cop en la Marató Energètica per estalviar un 10% del consum en electricitat, aigua i gas el mes de febrer

La biblioteca Cardona Torrandell, el Casal d’Avis, el Centre Cívic Geltrú i les escoles Sant Jordi i Cossetània buscaran reduir el consum i destinar l’estalvi a pal·liar la pobresa energètica

Vilanova i la Geltrú participa per segon any consecutiu en la Marató energètica. Aquesta iniciativa té per objectiu reduir el consum d'electricitat, aigua i gas en diferents edificis i equipaments al llarg del mes de febrer i destinar la quantitat estalviada a programes per combatre la pobresa energètica.

La Marató es du a terme a 10 municipis de tot Catalunya, i l'any passat va aconseguir un estalvi quantificat en 81.000 €. El regidor de Medi Ambient, Gerard Llobet, ha demanat la implicació de tota la ciutadania per tal de difondre i aplicar les bones pràctiques en el consum energètic. "L'any passat a VNG es van estalviar 4.292 € que vam destinar al programa Sumem Energies" per ajudar a famílies en la lluita contra la pobresa energètica."

Marató energètica 2Els edificis i equipaments que participaran en la proposta són la biblioteca Cardona Torrandell, el Casal Municipal d'Avis, el Centre Cívic Geltrú i les escoles Sant Jordi i Cossetània. En tots ells es farà un seguiment setmanal dels consums conjuntament amb accions de sensibilització a través de cartells, fulletons i altres iniciatives.

24/01/2018 16:43h