Commemoració de l'any Bertrana a les biblioteques

Per tal de commemorar l'Any Bertrana, avui dijous dia 23 de novembre, a les 12 h, la biblioteca Joan Oliva i Milà acollirà una activitat organitzada en col·laboració amb el Centre de Normalització lingüística Alt Penedès-Garraf i que va adreçada, principalment, a l'alumnat dels cursos de català, als participants del Voluntariat per la llengua i als usuaris de la biblioteca. És una activitat oberta a tot el públic.

La sessió serveix per presentar els materials didàctics de la col·lecció Llegir per parlar, llegir per aprendre i es farà una pràctica amb els assistents amb el quadern núm. 65: El pare escriu!, editat especialment per commemorar els 150 i 125 anys del naixement de Prudenci Bertrana i d'Aurora Bertrana, respectivament. A partir de la lectura d'un fragment de les Memòries fins al 1935, d'Aurora Bertrana, l'activitat proposa conversar i intercanviar coneixements entre els assistents d'alguns aspectes de la vida i l'obra d'aquestes dues figures destacades de la literatura i la cultura catalanes del segle XX.

Tots els participants es podran endur els materials que es treballaran durant la sessió.

24/11/2017 17:13h