Spirou : homenatge il·lustrat al personatge i al seu univers

L'Spirou arriba a la Biblioteca!

El famós mosso d’equipatge del món del còmic fou creat l’any 1938 pel dibuixant i guionista francès Rob-Vel i esdevé protagonista d’aventures en més de 50 volums de còmic clàssic francobelga. L’exposició que podeu visitar durant el mes de novembre consta de més de 40 reproduccions d’il·lustracions realitzades per diversos autors espanyols sobre la seva visió del carismàtic personatge de còmic, cedides per l'editorial Dibbuks. També inclou diversos còmics i dvd’s de dibuixos animats de l’Spirou que tenim a la biblioteca.

A més a més, els membres del Club de lectura de còmic infantil Shin Chan llegiran aquest mes Las aventuras de Spirou y Fantasio: París bajo el Sena de Jean-David Morvan i José Luis Munuera.

03/11/2017 18:38h