Nou Club de lectura a la Biblioteca

El dia 29 de novembre a les 7h de la tarda, la biblioteca inicia una nova tertúlia literària, el Club de Lectura l'escorxador.

Aquest club està adreçat a persones que comparteixin el gust per la narració expressada a través de novel·les de tot tipus: policíaques, realistes, històriques, clàssiques, actuals... Ens trobarem cada darrer dimarts de mes a les 7 de la tarda a la sala d'adults de la biblioteca.

El conductor de la tertúlia serà José Luis Ibáñez Ridao, periodista, escriptor i guionista. Actualment presenta "El día del lector" a Onda Cero.

Per començar, hem triat la novel·la de Paul Auster, La nit de l'oracle. Si tens ganes de llegir-la i després vols compartir les teves opinions amb altra gent, ja pots passar per la biblioteca a buscar el teu exemplar. Només cal que portis el carnet de la biblioteca i que el demanis al taulell de l'entrada.

T'animem a participar-hi!

Si necessites més informació, pots adreçar-te al taulell de préstec de la biblioteca, trucar-nos per telèfon o enviar-nos un correu electrònic.

26/10/2016 17:15h