De Fàbula: festival de narració oral al Baix Montseny

La Biblioteca l'Escorxador de Sant Celoni participarà a la 5a edició del Festival de narració oral De Fàbula, organitzat per La Fontana activitats culturals a diversos municipis del Baix Montseny. Aquest esdeveniment pretén apropar la narració oral a la ciutadania i atorgar-li el valor que es mereix en el panorama cultural actual.

El fil conductor que proposa el festival en aquesta edició és el conte de tradició oral, el retorn als orígens; així doncs, els narradors explicaran rondalles, llegendes o històries que vénen de temps immemorials i que moltes vegades s'han anat adaptant al llarg dels anys.

Gràcies a aquest festival, el Baix Montseny s'omplirà de veus, tradicions i narracions durant tot el mes de juliol. Es podrà gaudir, doncs, de sessions de contes a Gualba, Llinars del Vallès, Sant Antoni de Vilamajor, Sant Pere de Vilamajor, Sant Esteve de Palautordera, Sant Celoni i Santa Maria de Palautordera.

A Sant Celoni hem programat un parell de sessions:

- L'home verd, a càrrec de La Fontana, per a públic familiar

- La nit als ulls, a càrrec de Sherezade Bardají, per a públic adult