Nous clubs per divertir-se (i llegir)

Els nens i nens i els adolescents també tindran el seu grup a la Biblioteca Santa Oliva aquest curs. Dimecres inaugurem el Prohibit llegir!, per a nois i noies d'entre 11 i 13 anys, i la setmana vinent el Club de Lectura Infantil, per a nens i nenes d'entre 8 i 10 anys. Llegir, però, és el de menys perquè el que busquem és viure experiències, passar una bona estona, fer altres activitats, etc. Fins ara només els adults tenien els seus clubs de lectura -el general, el de novel·la negra i el de teatre-, però ara ha arribat el torn dels usuaris més joves.

L'activitat tindrà lloc cada quinze dies els dimecres, de 17:30 a 18:30 hores, i en principi només demanem un compromís trimestral dels participants. Els nois i noies de 3r i 4t de Primària comencen el 28 de setembre i cal que les mares i pares inscriguin prèviament els seus fills (93 778 00 50 ext.3319 / b.olesam.so@diba.cat / presencialment). Els adolescents de 1r i 2n d'ESO comencen aquesta setmana i només cal que vinguin el dimecres dia 21, a les 17:30h, preparats per fer una cosa diferent a la biblioteca d'Olesa. Segur que no us en penediu!

20/09/2016 11:29h