Llull a la biblioteca

Autor: Alumnes de l'Escola Puigventós d'Olesa

Enguany commemorem els 700 anys de la mort de l'escriptor, filòsof i teòleg mallorquí Ramon Llull. Amb l'arrencada del curs escolar a la Biblioteca d'Olesa de Montserrat també ens afegim a l'Any Llull amb l'exposició de l'auca del Llibre de les Bèsties que van fer a finals del curs passat alumnes de l'escola Puigventós, a més d'impulsar una acció conjunta amb les biblioteques de la nostra comarca a través de Twitter anomenada #llullalesbiblios.

Una de les obres més conegudes i adaptades de Ramon Llull és el Llibre de les Bèsties i, a més de conèixer-la a través de les il·lustracions dels alumnes de primària olesans, hem volgut donar-li una mica de vida. Amb l'ajuda de l'aplicació per a dispositius mòbils Aurasma podreu veure passar cadascun dels 7 capítols del llibre. Animeu-vos a provar la realitat augmentada!

Una altra manera de conèixer l'obra de Llull en petites píndoles és a través del projecte que compartim amb altres biblioteques de la comarca del Baix Llobregat. Cada dia trobareu a Twitter alguna piulada amb una cita, en català antic o adaptat, amb el hashtag #llullalesbiblios. Si us agrada la cita d'aquell dia, retuiteu-la!

I encara n'hi ha més: aprofitant que tenim una nova pantalla i projector a la Lletra Ballarina segur que durant els propers dies trobareu més informació sobre l'escriptor. Farem una breu repassada a la seva vida i obra pels que vulguin seguir la projecció.

13/09/2016 15:35h