Els més menuts de la biblioteca

Usuaris xicarrons, xicarrons ens han visitat durant aquest mes amb les seves llars d'infants a la biblioteca d'Olesa de Montserrat. Aprofitant que a l'abril celebram el dia del llibre han volgut apropar-se a l'equipament on poden trobar un munt de contes per a ells. Amb els seus companys d'entre 1 i 3 anys han pogut gaudir de la narració d'un conte breu i després han pogut remenar i mirar els llibres de la zona de petits lectors.

I és que tot i ser menuts, poden ser usuaris de la biblioteca com els més grans: el carnet de la Xarxa de Biblioteques es pot expedir des dels 0 anys, només cal que la mare, pare o tutor legal signi una autorització per fer-ho. A més, els contes que trobaran a la zona específica de petits lectors són, com podeu imaginar, els més adients per als infants que encara no llegeixen: petites històries que poden explicar els pares, llibres molt visuals per descobrir formes, colors, hàbits,... i amb pàgines gruixudes per a les mans petites.

29/04/2016 16:51h