Iniciant el Pla Lector Municipal

L'Ajuntament d'Olesa de Montserrat, la biblioteca i els centres educatius del municipi han començat a treballar per confeccionar un Pla Lector Municipal. Amb el suport del Departament d'Ensenyament, es començarà donant un impuls a la lectura amb els joves, a través del Legiland. De moment ja s'ha constituït un grup impulsor del projecte amb la directora de la biblioteca, una tècnica d'educació de l'Ajuntament, l'assessora de Llengua Cohesió del Departament i mestres de primària i secundària del centres educatius olesans.

Tot i que per començar el que s'ha acordat és donar suport al programa de lectura d'adolescents i joves Legiland i coneixer les bones pràctiques que duu a terme cada centre, la intenció és que dins el futur Pla Lector Municipal s'hi vegin implicats els departaments olesans d'Ensenyament, Cultura, Salut i la Xarxa infància-adolescència. De fet, un pla lector normalment pretén arribar a tots els segments de població des de diferents àmbits i amb distintes iniciatives. Tot just aquests dies s'han représ les reunions per treballar i avançar en el projecte.

31/08/2017 14:01h