La biblioteca amb el Legiland

Autor: Legiland

La biblioteca d'Olesa de Montserrat dóna suport a la participació dels centres escolars del municipi al Legiland Club. Des de la biblioteca hem acordat i ens hem compromès a facilitar el préstec dels llibres que formen part del programa i en el que alguns nois i noies ja han mostrat el seu interès.

El Legiland Club és una aplicació per promoure la lectura. A través d'ella els participants demostren que estan llegint una obra de les que estan seleccionades a través de preguntes de comprensió. A més respostes correctes, més punts que posteriorment poden bescanviar per premis. L'aplicació va adreçada a nois i noies entre 10 i 16 anys i els mestres poden recomanar-los lectures i fer un seguiment dels resultats dels seus alumnes. També existeix una versió familiar, amb la que són els pares i mares els que poden fer un seguiment de l'evolució lectora dels seus fills i filles.

A la biblioteca d'Olesa, al costat del taulell de préstec, hi ha una selecció dels llibres disponibles i que formen part de la llista del Legiland. A més, hem recollit els enllaços a les obres que es poden trobar a l'eBiblio i llegir-les en format digital: Legiland a l'eBiblio.

Si voleu saber-ne més, TV3 va emetre diumenge un petit reportatge al programa Generació Digital, que van gravar en part a la Biblioteca Sant Oliva: Legiland, una plataforma digital per motivar els més joves a llegir.

25/05/2017 09:50h