Activitats infantils de març

Et volem convidar, tant a tu com a la teva família, a venir a gaudir de la nostra programació d’activitats pel novembre:

El dilluns 19 de març a les 17h, tenim “Canta’m un conte”, sessió de contes per a petits fins a 3 anys i les seves famílies, a càrrec de personal de la biblioteca.

Especialment dedicat als més grans, trobaràs les sessions de “Contes a cau d’orella”, el dimecres 14 de març, a les 18h, a càrrec de personal de la biblioteca. També pots gaudir de la sessió d'hora del conte de menuts Bressol de contes, a càrrec de Sònia Fernández, el 7 de març a les 18h. Per últim, t'oferim una nova Hora del conte, En Bum i el llibre màgic de les fades, el 21 de març a les 18h, a càrrec d'Ignasi de Muntanyola.

15/02/2018 11:00h