Èxit del Club del Llibre amb Sílvia Soler

Prop de 290 persones de diversos clubs de lectura de les Biblioteques del Maresme van assistir ahir a la trobada amb l’escriptora i periodista Sílvia Soler.

Ahir dijous 23 de novembre, els clubs de lectura de la comarca del Maresme es van trobar al Teatre Monumental de Mataró per a conèixer i conversar amb la Sílvia Soler, autora de “L’estiu que comença” Premi Ramon Llull 2013, entre moltes altres novel·les.

L’acte va ser conduit pel periodista mataroní Pep Andreu que, juntament amb l’autora, van establir una conversa molt amena i propera, tot comentant les temàtiques que apareixen a les seves obres com ara les dones, la maternitat, el pas del temps, l’amistat, l’amor...  Els lectors i lectores van poder adreçar preguntes i comentaris que van ser molt ben rebudes per part l’escriptora.

24/11/2017 12:21h