Biblioteques amb DO al Masnou

Cada mes de març, les biblioteques que pertanyen a la DO Alella celebrem el projecte Biblioteques amb DO: de lletres i vi.

Aquest projecte és una iniciativa del Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya que té com a objectiu dinamitzar l'espai bibliotecari amb activitats i propostes culturals variades i per a tots els públics que mostren els trets característics de cada territori vitivinícola.

Ja són més de 60 biblioteques que mes a mes s'aniran rellevant, per esdevenir aparadors de la seva denominació d'origen.

La Biblioteca Joan Coromines pertany a la DO Alella, i per això cada mes de març el farcim d'activitats relacionades amb el món de la vinya i del vi, fins i tot per als més petits.

Si voleu estar al dia de les dates de les activitats, només cal que ens seguiu a la biblioteca a les nostres xarxes socials on, a part de les dates, anunciem l'inici de les inscripcions de totes les activitats.

25/02/2019 18:30h