Mostres d'estiu (juny-juliol 2017)

Els mesos d'estiu la Biblioteca exposa diverses mostres de fons.

Farcells d'estiu per a infants. Quatre materials diferents sobre un mateix tema per viure aventures amb la lectura a l'estiu. A partir del 17 de juny, a la sala d'infants.

Descobrir nous mons per a adults. Llibres per viatjar amb la imaginació a llocs exòtics i suggeridors. A partir del 5 de juny, al vestíbul.

Escapades de pel·li i llibre per a adults. Paquets de pel·lícules, obres de ficció i guies de viatge per imaginar i veure els llocs que es visitaran, més una guia per orientar-se sobre el terreny. A partir del 12 de juny, al vestíbul. Des del mes de juliol, també s'exposen al vestíbul les guies de viatges noves d'aquest estiu.

A més a més, vegeu la guia La Fotografia a la Biblioteca, que ofereix una llista de materials que us ajudaran a fer un bon reportatge gràfic de les vostres vacances.

01/06/2017 18:01h