Al juliol, Cinema a la fresca al parc de la Timba

Dijous vinent, 5 de juliol, començarà el cicle de Cinema a la fresca programat per la regidoria de Cultura de l’Ajuntament durant el mes de juliol al parc de la Timba.

Cada dijous del mes de juliol teniu una manera refrescant de veure diferents pel·lícules adreçades a tots els públics. La primera proposta arriba el dia 5 amb la projecció del film d’animació Coco, una producció de Disney i Pixar dirigida per Lee Unkrich. Explica la història de Miguel, un nen de 12 anys que viu a Mèxic amb la seva família i que protagonitza una sèrie d’esdeveniments que canviaran la seva vida durant la celebració del Dia dels difunts.

Les tres pel·lícules que completen el cicle són Star Wars, los últimos jediEl Gran showman i El nadó en cap.

20/05/2018 22:30h