Sessions informatives a les biblioteques sobre com obtenir certificats de llengua catalana de forma gratuïta

Necessiteu acreditar el vostre nivell de català? Apunteu-vos a les sessions informatives que es faran a les diferents biblioteques de Badalona sobre els cursos gratuïts i en línia que podeu fer a través del portal Parla.cat.

Amb aquests cursos, a més, podreu preparar-vos per a les proves lliures de certificats de català de la Direcció General de Política Lingüística.

Inscripcions a les sessions informatives

Per incriure-us, adreceu-vos a les biblioteques de Badalona.
Organitza el CNL de Badalona-Sant Adrià.

Què és el Parla.cat?

El Parla.cat és un portal d’aprenentatge de català. La inscripció és gratuïta, tan sols heu de disposar d’una adreça electrònica. Podeu estudiar tots els nivells: des del nivell més bàsic (A1) fins al més avançat (C2).

Podeu estudiar amb la modalitat gratuïta o bé pagant una tutoria. Amb la modalitat gratuïta, a més d’aprendre, podreu preparar-vos per presentar-vos de forma lliure a les proves de la DGPL. Amb la modalitat de tutoria formareu part dels cursos del CNL i, superant la prova de final de curs, obtindreu un certificat homologat i oficial.

Més informació: http://badabiblios.cat/sessions-informatives-a-les-biblioteques-sobre-com-obtenir-certificats-de-llengua-catalana-de-forma-gratuita

16/02/2017 08:30h