El govern francès ret homenatge a la cineasta Isabel Coixet

La guionista i directora de cinema Isabel Coixet ha estat nomenada Cavallera de l'Ordre de les Arts i les Lletres pel govern francès. La cineasta ha rebut aquesta distinció honorífica per la seva aportació al món de l'art i la cultura. L'últim projecte de la directora de "Coses que no et vaig dir mai" i "Ahir no acaba mai" és el film "Nadie quiere la noche", que va inaugurar el darrer Festival de Berlín el 2015 en la secció de llargmetratges i que encara no ha arribat als cinemes.

L'Ordre Ministerial de les Arts i les Lletres, creada el 1957 pel Ministeri de Cultura i Comunicació de França, ha guardonat a personalitats de la literatura, com Paul Auster i Jorge Luis Borges; a músics de la talla de Bob Dylan, Daft Punk i a cineastes com Terry Gilliam i Ang Lee

15/09/2015 10:43h