Parcs i biblioteques...naturalment! té nova agenda

Les biblioteques del Maresme conviden els seus usuaris a gaudir més i millor de l’entorn natural més proper: el Parc de la Serralada Litoral, el Parc del Montnegre i el Corredor i el Parc de la Serralada de Marina, amb una nova proposta d'activitats pel proper trimestre.

Aquestes activitats formen part del programa “Pars i biblioteques...naturalment!” creat conjuntament per la Xarxa de Biblioteques Municipals i la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona amb l’objectiu d’acostar els usuaris de les biblioteques als espais naturals dels seus territoris. Participen del projecte les biblioteques d’Alella, Cabrera de Mar, Cabrils, El Masnou, Mataró , Premià de Dalt, Teià, Tiana, Tordera i Vilassar de Dalt.

12/01/2018 11:34h