La nova Biblioteca de Sant Sadurní d'Anoia, en marxa

El proper dissabte 25 de novembre la Biblioteca Ramon Bosch de Noya de Sant Sadurní d’Anoia reobrirà les portes després d’un període de tancament per tal de traslladar-la a un nou espai i alhora modernitzar tot el seu equipament audiovisual i informàtic.

A les 11h està prevista una trobada davant l'antiga biblioteca, des d'on simbòlicament es farà una cadena humana de trasllat de llibres fins a la nova seu. A partir d'aquí, s'obrirà les portes del nou Centre Cultural per qui desitgi visitar-lo, tot i que el proper dilluns a la tarda la biblioteca ja estarà oberta al públic.

A partir del 27 de novembre a la tarda la nova biblioteca restablirà el seu servei al nou edifici de la plaça d'Homenatge a la Vellesa que té 1.324 m2 distribuïts en dues plantes i amb un pati interior accessible. L'equipament disposa d’una sala d’estudi, sales d’estudi i formació, una sala d’actes polivalent amb capacitat per a 70 persones, a més sala de revistes i, a la planta superior, l’àrea infantil.

Un dels trets més característics és un pati interior que connecta amb diversos espais i que dona una sortida a l’exterior sense haver de sortir de l’edifici, amb possibilitat per acollir actes i espectacles. A més de la biblioteca municipal, El Centre Cultural acollirà també en la propera fase l’Arxiu Municipal, que s'ubicarà a la planta baixa, i aules de l’Escola d’Adults.

La biblioteca municipal s'ha modernitzat amb la implantació d’un sistema de seguretat i préstec d’autoservei en tecnologia RFID. El seu horari serà l'habitual, els matins de dimarts a dissabte de 10h a 14h i les tardes de dilluns a divendres de les 16h a les 20.30h.

24/11/2017 08:21h