Què preguntaries a Sílvia Soler?

La periodista i escriptora catalana Sílvia Soler és la convidada del mes de novembre de les entrevistes virtuals i pots enviar-li la teva pregunta al formulari que trobaràs a la Biblioteca Virtual. Així mateix l’autora visitarà el proper 23 de novembre, a les 19h, el Teatre Municipal de Mataró en el marc del Club del llibre, el cicle de xerrades amb escriptors a la Xarxa de Biblioteques Municipals

Sílvia Soler va iniciar-se en el món literari amb el recull de contes “Arriben els ocells de nit” (1985), que inclou el relat “Semblava de vidre”, guanyador del Premi Recull l'any 1984.

Ha escrit les novel·les “El centre exacte de la nit” (1992), “El son dels volcans” (Columna, 1998), “L'arbre de Judes” (Columna, 2001), “Mira'm als ulls” (Columna, Premi Fiter i Rossell 2003) i “Petons de diumenge”, que va merèixer el Premi Prudenci Bertrana l'any 2008. El 2004 escriu “El gust de ser mare”, un recull de textos propis i aliens sobre la maternitat.

L'any 2012 publica la novel·la juvenil “Bàsquet, scrabble i tu”, escrita a quatre mans amb el seu fill, Ferran Muñoz. “L'estiu que comença” (2013) és l'obra guardonada amb el Premi de les Lletres Catalanes Ramon Llull 2013. L'any 2015 publica “Un any i mig”. La seva darrera obra publicada és “Els vells amics” l’any 2017.

Més informació:

Club del llibre