La Xarxa de Biblioteques Municipals, a la Festa dels Súpers

El Bibliobús Garrigues-Segrià, de les Biblioteques Públiques de Catalunya, serà present a la Festa dels Súpers, que tindrà lloc el cap de setmana del 21 i 22 d'octubre a Barcelona, i ho farà en representació dels deu bibliobusos de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona i del conjunt de biblioteques públiques de Catalunya.

Aquesta acció forma part d'una iniciativa de les Biblioteques Públiques de Catalunya i el canal infantil de TV3 per fomentar els hàbits lectors dels infants.

El bibliobús, que serà a l’Esplanada Sant Jordi, mostrarà com és un servei mòbil de biblioteca que fa ruta pels municipis petits de les comarques del Segrià i les Garrigues, i disposarà d'informació de tots els bibliobusos de Catalunya. També explicaran contes sobre la natura i la sostenibilitat del planeta i els nens i nenes podran fer-se una fotografia en un photocall del bibliobús.

19/10/2017 08:37h