Novetats al Catàleg Aladí

El catàleg col·lectiu de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona afegeix una nova funcionalitat que permet descobrir quins títols estan relacionats amb la nostra cerca. Amb aquesta novetat, quan l’usuari busca un document li apareixen els títols que han agafat en préstec altres usuaris que també s’han endut el document que l’usuari està cercant.

La nova aplicació vol ajudar a descobrir la col·lecció de les biblioteques a partir del registre de préstecs que han fet els usuaris. Se suma, així, a altres funcionalitats que ja s’ofereixen com les recomanacions de la Biblioteca Virtual, els comentaris dels usuaris als títols del catàleg o bé el llistat de les novetats bibliogràfiques, les quals volen mostrar les diferents propostes que s’amaguen darrera dels més de 10 milions de documents que podem trobar a les biblioteques municipals.

31/08/2017 08:51h