Els usuaris de les biblioteques se’n van de preestrena al cinema

Els guanyadors del sorteig convocat per la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona de 100 entrades dobles de cinema assistiran dijous 31 d’agost a les 20 h a la preestrena de “La niebla y la doncella” al Cinesa Diagonal de Barcelona. El film és una adaptació de la novel·la negra de Lorenzo Silva dirigida per Andrés Koppel i protagonitzada per Quim Gutiérrez i Aura Garrido, que donen vida als protagonistes d’aquesta saga policíaca disponible a les biblioteques municipals de la demarcació de Barcelona. El sorteig s’ha realitzat a través del Facebook de la Xarxa de Biblioteques Municipals.

“La niebla y la doncella”, que s’estrena l’1 de setembre als cinemes, explica un nou cas dels agents Bevilacqua i Chamorro. En aquest ocasió viatjaran fins a les Illes Canàries per destapar un cas sense resoldre a La Gomera. Allà es trobaran un ambient hostil ple de secrets, relacions tempestuoses, així com interessos ocults que els obligaran a dedicar-se en cos i ànima a la investigació per a descobrir l’assassí. Els actors Roberto Álamo, Verónica Echegui i Marian Álvarez acompanyen la parella protagonista en aquesta història de misteri i traïció. Si vols llegir la novel·la abans de veure-la a la gran pantalla, la trobaràs a la teva biblioteca més propera.

30/08/2017 09:55h