El thriller de Lorenzo Silva, “La niebla y la doncella”, arriba a la gran pantalla

El proper 1 de setembre s’estrena als cinemes “La niebla y la doncella”, una adaptació de la novel·la negra de Lorenzo Silva dirigida per Andrés Koppel i protagonitzada per Quim Gutiérrez i Aura Garrido, que donen vida als protagonistes d’aquesta saga policíaca que està disponible a la Xarxa de Biblioteques Municipals. Visita el nostre Facebook a partir del 21 de juliol i podràs obtenir una entrada doble per gaudir de la preestrena de la pel·lícula el proper 31 d’agost.

El thriller explica un nou cas dels agents Bevilacqua i Chamorro. En aquest ocasió viatjaran fins a les Illes Canàries per destapar un cas sense resoldre a La Gomera. Allà es trobaran un ambient hostil ple de secrets, relacions tempestuoses, així com interessos ocults que els obligaran a dedicar-se en cos i ànima a la investigació per a descobrir l’assassí. Els actors Roberto Álamo, Verónica Echegui i Marian Álvarez acompanyen la parella protagonista en aquesta història de misteri i traïció. Si vols llegir la novel·la abans de veure-la a la gran pantalla, la trobaràs a la teva biblioteca més propera.

Més informació:

Participa-hi

"La muerte y la doncella" a les biblioteques

Altres títols de la saga a eBiblio Catalunya

Tràiler de la pel·lícula

21/07/2017 11:00h