La nova versió de l’app BibliotequesXBM, disponible per a iOS

Ja tens disponible per al sistema operatiu iOS la darrera versió de l’app BibliotequesXBM, que des del 2016 incloïa, per a la versió Android, novetats importants pel que fa a disseny i funcionalitats.

Gràcies a aquestes novetats, l'aplicació, que permet dur el carnet de la biblioteca al telèfon mòbil, pot desar ara fins a 10 carnets diferents i fer els tràmits de tota la família com el préstec o autopréstec de documents o gaudir dels avantatges culturals sense haver de dur a sobre el carnet de la biblioteca.

La versió actualitzada també permet l'accés al compte personal del Catàleg Aladí per renovar i reservar documents, així com modificar les dades personals. Aquesta funció se suma a la possibilitat de reservar ordinadors a qualsevol biblioteca de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona.

La interfície també permet desar a l’agenda del nostre mòbil les activitats de les biblioteques, que es poden cercar per data, tipus, municipi o biblioteca. Incorpora les activitats dels bibliobusos, així com tota la seva informació bàsica: horaris, itinerari o formulari de contacte per fer-hi peticions concretes.

Els usuaris que ja tenien la versió iOS instal·lada veuran un avís d’actualització de l’aplicació amb les millores de la versió 2.0.11, que els permetrà utilitzar la nova funció d’escanejar el codi de barres d’un nou carnet per desar.

Per utilitzar l’app és necessari tenir el sistema operatiu iOS 8.0 o posterior i el sistema operatiu Android 4.0.3 o superior.

12/04/2017 08:00h