La Biblioteca Can Manyer premi Catalunya Construcció

Autor: Òscar Ferrer

Ahir, 9 de juny, al Liceu, durant la Nit de la Construcció, es va portar a terme el lliurament dels XII Premis Catalunya Construcció que, cada any, organitza el Col·legi d'Aparelladors Arquitectes Tècnics i Enginyers d'edificació de Barcelona (CAATEEB).

El Premi Intervenció en l'edificació existent el van rebre l'equip format per Lluís Dilmé, Xavier Fabré i Francesc Xairó, responsables de projectar i dirigir la intervenció que va donar com a fruit la Biblioteca Can Manyer.

El jurat ha valorat molt positivament "el profund respecte per l'edifici preexistent i la manera com els tècnics han anat resolent els problemes plantejats sense malmetre l'antic caràcter, tot incorporant les noves funcionalitats i posant en valor elements del patrimoni industrial com el magnífic paviment de mosaic hidràulic preexistent".

10/06/2015 12:21h