No perdis el Tren 2016: guanyadors del sorteig

Un any més les biblioteques del projecte Turisme Informació , amb la col•laboració de Renfe, han ofert als usuaris l'oportunitat de participar en el sorteig de cinc bitllets Interrail de 2a classe per a dues persones.

Per participar només calia ser major d'edat, agafar una guia o revista de viatges en préstec i omplir una de les cent butlletes que oferia cadascuna de les biblioteques participants.

En aquesta vuitena edició del concurs han participat 753 usuaris de les biblioteques d'Arenys de Mar, Berga, Caldes de Montbui, Cardedeu, La Garriga, Granollers (Can Pedrals), Igualada (Central), Moià, Puig-reig, Sabadell (Biblioteca Els Safareigs), Sant Celoni, Taradell, Torelló, Vic , Vilafranca del Penedès i el Bibliobús Pedraforca.

El passat dijous 30 de juny en el marc de la programació de la "Viatgeteca 2016" que organitza la Biblioteca de Caldes de Montbui es va procedir a fer el sorteig dels cinc bitllets Interrail amb els següents guanyadors:

PREMIS

GUANYADOR/A

Interrail Global Pass Flexi de 5 dies en 15.

Francesc Lligé

Biblioteca l'Escorxador de Sant Celoni

Interrail Global Pass Flexi de 5 dies en 15.

Sònia Martínez

Biblioteca Central d'Igualada

Interrail Global Pass Flexi de 10 dies en 1 mes.

Maria Escolà

Biblioteca Antoni Pladevall i Font de Taradell

Interrail Global Pass Flexi de 10 dies en 1 mes.

Mar Mora

Biblioteca Marc de Vilalba de Cardedeu.

Interrail Global Pass continu de 22 dies.

Miguel Álvarez

Bibliobús Pedraforca.

Moltes felicitats als guanyadors i us esperem en la propera edició de No Perdis el Tren.

08/07/2016 16:59h