25 Rutes literàries pel Maresme

Les Biblioteques del Maresme presenten la guia de recursos "25 LiteraRutes pel Maresme", que convida a passejar per diversos indrets de la comarca tot descobrint el seu patrimoni literari.

El Maresme ha estat font d'inspiració, tant d'escriptors i poetes locals, com de viatgers i passavolants, que s'han enamorat dels seus pobles, del seu paisatge de mar i muntanya i de la seva gent. Però no només això, contes, jocs i novel·les també han estat font d'inspiració per fer unes rutes que us animem a gaudir en família.

Com cada any la guia s'edita en format paper i  en versió digital,  accessible de forma gratuïta des de Google Play i Apple Store, sota els noms de "BibliosMaresme" (per a tauletes tàctils) i "BiblioMaresme" (per a telèfons mòbils).

La guia en paper incorpora un codi QR que enllaça a un vídeo de cada ruta proposada, que permet fer un primer tast de l'experiència. La guia en versió digital (app) inclou el següent:

• La guia "25 LiteraRutes pel Maresme".
  • Els vídeos de cada ruta.
  • La geolocalització de cada punt del recorregut que permet seguir la ruta, acompanyada també de fragments de les obres descrites.
  • Una fitxa de cada biblioteca amb informació sobre els seus serveis, horaris,  dades de contacte i geolocalització.

Esperem que la guia d'aquest any desperti el desig de descobrir racons poc coneguts i interessants del nostre entorn més proper, des d'un punt de vista literari.

Més informació:

02/05/2016 10:35h