Vols ser jurat del Premi del Públic Jove del Cinema Europeu?

Es busquen joves d'entre 12 i 14 anys, amants del cinema, que el proper diumenge 8 de maig de 2016 vulguin fer de jurat al Premi de cinema jove europeu instituït per l'Acadèmia del Cinema Europeu, juntament amb joves 31 ciutats d'Europa.

El jurat jove ha de triar, entre els tres films nominats, quin és el millor per rebre el premi a la millor pel·lícula juvenil europea de l'any.

• Pojkarna Girls Lost, d'Alexandra-Therese Keining (Suècia)
  • Jamais contente Miss Impossible, d'Émilie Deleuze (França)
  • Rauf, de Bariş Kaya & Soner Caner (Turquia)

Les projeccions seran entre les 10.00 del matí i quarts de set de la tarda. Abans de cada projecció, els monitors i les monitores de Drac Màgic introduirem les pel·lícules, proposant tècniques per analitzar-ne les imatges i el contingut, i també conduirem el debat després de cada visionat. Al final, quan les hagueu vistes totes tres, tindrà lloc la votació secreta.

Dos membres del jurat jove de Barcelona seran els portaveus del jurat, encarregats d'anunciar via streaming, en anglès, el resultat dels vots emesos a la Filmoteca de Catalunya.El director i les directores de les tres pel·lícules es trobaran reunits a la ciutat alemanya d'Erfurt esperant el vostre veredicte.

Les projeccions seran en versió original subtitulades en català. Els objectius de l'Acadèmia del Cinema Europeu, EFA, a l'instaurar fa quatre anys el Premi del Públic Jove, sónpromocionar l'accés dels joves a la cultura cinematogràfica europea i augmentar el seu interès i coneixement de la societat, història i cultura europees.

Els aspirants a participar-hi heu de fer una inscripció, que inclou les dades dels vostres responsables abans del 17 d'abril a les 23.59h. Els joves esteu convidats a dinar a laFilmoteca de Catalunya i podeu anar acompanyats de dos adults que podran assistir a les projeccions, però no als debats ni al dinar.

11/04/2016 09:32h