Biblioteques amb DO 2018

Amb el 2018 arriba la 6a edició de “Biblioteques amb DO”, una inciativa del Servei de Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, on hi participen les biblioteques públiques dels territoris de les 11 DO vinícoles de Catalunya. Un projecte de dinamització que reforça els recursos informatius sobre el vi i la vinya que ofereixen les biblioteques.

El mes de gener té com a protagonista la DO Pla de Bages i les 6 biblioteques públiques del Bages que hi participen i que acostaran la cultura del vi a través de la literatura, la música, la poesia, els contes, la gastronomia i les diverses manifestacions i llenguatges culturals oferint una àmplia proposta de serveis d’informació i d’activitats per a tots els públics: aparadors culturals, conferències, passejades entre vinyes, exposicions, clubs de lectura, vermuts literaris, concursos, lectures dramatitzades, hores del conte, etc.

Enguany es reedita el concurs fotogràfic a Instagram #vinstagrampladebages2018. Per a participar, només cal penjar una fotografia sobre el món del vi, en el sentit més ampli, al vostre perfil públic de la xarxa Instagram posant el hashtag #vinstagrampladebages2018. I podeu guanyar un fantàstic lot cultural de llibres, vins de la DO Pla de Bages i entrades per un espectacle del teatre Kursaal de Manresa.

Bases del concurs: http://bibliotecartes.blogspot.com.es/p/bases-concurs-vinstagram-biblioteques.html

12/01/2018 16:32h