Exposició "Consum. Com som?. Depèn de tu, depèn de tots!"
Exposició

"Consum. Com som? Depèn de tu, depèn de tots!" és una exposició impulsada per l'Àrea de Salut Pública i Consum de la Diputació de Barcelona amb l'objectiu de fomentar el consum responsable. Pretén ser una reflexió sobre tots els aspectes de la nostra vida com a persones consumidores i alhora proporcionar la informació i les eines necessàries per a consumir responsablement. L'exposició és una eina que es posa a disposició dels municipis per col·laborar en el desenvolupament de polítiques de defensa dels drets de la ciutadania en l'àmbit de consum.

Del 9 al 21 de setembre, la Biblioteca Can Baratau de Tiana acull aquesta exposició.

En paraules de Zygmunt Baumann, "La societat de consum és una escala que mai es pot acabar de pujar"

Actualment vivim en una societat caracteritzada per un consumisme massiu i irreflexiu. L'exposició Consum com som pot ser una ocasió per a obrir un espai de reflexió sobre les seves conseqüències socials, medioambientals, laborals i econòmiques, així com una oportunitat per a pensar sobre el que consumim i per què ho fem.

Com a complement a l'exposició hi trobaràs una mostra de llibres i revistes sobre consum i no deixis de visitar el prestatge virtual sobre CONSUM  que trobaràs a la Biblioteca Virtual.

Si vols més informació sobre l'exposició, pots descarregar-te el tríptic

Font: Àrea de Salut Pública i Consum de la Diputació de Barcelona i el blog de la Biblioteca Can Baratau de Tiana

Ves al prestatge de Consum ►

10/09/2013 12:07h