Guies de recursos del Maresme

Les Biblioteques del Maresme editen cada any des del 1996 una guia de recursos pels volts de Sant Jordi. Aquesta publicació pretén donar a conèixer les col·leccions locals dels municipis del Maresme, a la vegada que potencia el treball en equip, enfortint els lligams que històricament s'han creat i s'han conservat entre les biblioteques de la zona.

La temàtica d'aquestes guies és molt diversa: cuina, festes populars i folklore, història local, agricultura, pesca, indústria, arquitectura, art, literatura,..

Des de l'any 2013, a banda del format en paper de la guia, s'edita també una app gratuïta, accessible des de mòbils i tauletes (apte per a Apple IOS i Android). Aquest aplicatiu està disponible sota el nom de BibliosMaresme a Google Play i a Apple Store.

Aquestes són les guies editades per les Biblioteques del Maresme:

22/05/2017 11:50h