Inscriu-te al Segon concurs de relats col·lectius en línia BiblioMMT

Comparteix l’experiència d’escriure un relat amb l’escriptora Anna Manso.

El 3 d’abril s’obriran les inscripcions pel segon concurs de relats en línia en el que competiran dos equips de 10 participants cadascun, i entre ells un escriptor professional que redactarà les 4 primeres línies d’un relat al qual donarà dos títols. A partir d’aquest paràgraf inicial cada grup anirà redactant la història, de 4 en 4 ratlles, en un fòrum en línia que comparteixen participants i l’autor amb un moderador que controla els torns d’intervenció i que els assisteix davant de possibles dubtes.

Inscripcions del 3 al 30 d’abril

Durada: el concurs s’iniciarà el 2 de maig i els relats han d’estar acabats el 28 de maig.

Data trobada dels participants i lliurament de premis: 8 de juny, a les 18h a l’auditori de la Biblioteca.

03/04/2017 - 30/04/2017
Tipus de públic