BIBLIOLAB: Teatre d'ombres, a càrrec de LabClub

Com es produeixen les ombres? Fan ombra tots els objectes?
Tot jugant amb llanternes, figures de cartolina i objectes de tot tipus aprendrem a crear i transformar les ombres, i introduirem conceptes com la transparència i l’opacitat. També farem servir les nostres mans aprenent algunes figures animals bàsiques del teatre d’ombres.

Cal inscripció prèvia

Què és el Bibliolab?

BiblioLab és un programa de la Xarxa de Biblioteques Municipals que desenvolupa i dóna suport a accions que tenen com a finalitat l’accés al coneixement a través de l’experimentació i metodologies innovadores i creatives en un entorn col·laboratiu obert a la ciutadania.

Els projectes desenvolupats en aquest programa abasten diferents branques del coneixement, en moltes d’elles el factor tecnològic té un paper important com a eina vehicular. Així es podran desenvolupar projectes purament tecnològics però també  projectes científico-socials (nutrició, agricultura, astronomia, natura, etc.), projectes artístics (la música, les arts plàstiques o l’artesania) i projectes relacionats amb la lectura i l’escriptura, l’essència de les biblioteques.

07/03/2018
Duració