LB02 Taller de còmic autobiogràfic

Aquest taller pretén educar i ensenyar aquest tipus de còmic, l'autobiogràfic, com una eina expressiva i necessària per poder escriure les nostres vivències i experiències. Està enfocat a persones aficionades al còmic i amb inquietuds literàries i plàstiques.

A càrrec de Sandra Uve, il·lustradora i escriptora.

El còmic ha canviat molt en els últims anys. Una part del novè art ha crescut en forma, contingut i denominació, i ha passat de "tebeo" a "novel· la gràfica". Un subgènere dins de l'art seqüencial per adults és l'autobiografia. Des de Maus (Art Spiegelman, 1991) a Persépolis (Marjan Satrapi, 2000) o ¿Eres mi madre? (Alison Bedchell 2012), al més famós en castellà i català: María y yo de Miguel Gallardo. Centenars d'autors exposen els seus records, les seves vides. Són memòries que quedaran per sempre il· lustrades però... utilitzen els autors aquest gènere com a catarsi o com a pura exhibició?

Edat: de 16 a 18 anys
Sessions: 17 i 19 de gener de 2018
Hora: de 10 h a 13 h
Requeriments: tenir interès per les noves tecnologies; cal portar el propi dispositiu Android
Preu: gratuït

Aquest taller forma part del programa BiblioLab de la Xarxa de Biblioteques Municipals (XBM) de la Diputació de Barcelona.

Activitat amb inscripció prèvia. Més informació a la Biblioteca Roca Umbert (Tel. 93 860 44 50).

17/01/2018 - 19/01/2018
Duració