Llibreter Reial

EL LLIBRETER REIAL

Us convidem a participar, des de la Biblioteca, en la 11a edició de la campanya El Llibreter reial, per tal de fomentar la lectura entre els infants i els més joves.

La Biblioteca ha elaborat guies de recomanacions de llibres per a diferents grups d’edat: de 0 a 13 anys, disponibles a www.llibreterreial.cata partir del 14 de desembre. Molts d’aquests llibres els podeu consultar a la Biblioteca i els trobareu a les llibreries de Caldes de Montbui.

A partir del mes de desembre els nens i nenes fins a 10 anys, acompanyats pels pares, poden venir a la Biblioteca a recollir un model de carta als Reis, exclusivament per a demanar llibres.

A partir del 15 de desembre trobareu disponible la guia del Llibreter Reial amb les recomanacions bibliogràfiques per cada franja d’edat.

El dia 4 de gener, de 18 a 19 ha la Biblioteca  ens visitarà el Llibreter reial, que ens presentarà un espectacle infantil al vestíbul de la biblioteca. En acabar l’acte, els infants podran lliurar-li personalment les seves cartes.

El dia 8 de gener, de 18 a 19 hels petits poden venir amb el certificat reial a buscar els regals que els Reis els hagin deixat a la Biblioteca.

*Per participar a l’acte del dia 8 de gener cal informar-se prèviament a la Biblioteca.

Més informació a la Biblioteca i a www.llibreterreial.cat

01/12/2017 - 08/01/2018
Tipus de públic