Subscriu-te al butlletí de turisme

Si vols descobrir les millors app o webs sobre turisme, rebre recomanacions dels bibliotecaris o saber quines són les guies turístiques que acaben d'arribar a les biblioteques, subscriu-te al butlletí de turisme que estrenem el mes de març. També comptes amb butlletins temàtics sobre novel·la, cinema, música, còmics i infantil, basats en els prestatges virtuals del tema corresponent de la Biblioteca Virtual.

Per subscriure't als butlletins temàtics de la Xarxa de Biblioteques Municipals només has de disposar del carnet de la biblioteca. Cal que et validis a "El meu compte del Catàleg Aladí i anar al botó "Mod. info personal", on has d'activar l'opció de rebre informació de la biblioteca. Comprova que el correu electrònic que hi consta sigui correcte, modifica'l si convé.

Un cop marquis l'opció de rebre informació, el procés s'activarà en un màxim de 15 dies, a partir dels quals podràs triar les teves preferències de subscripció, clicant el botó "Subscripció a butlletins". Veuràs les biblioteques que a hores d'ara elaboren aquests butlletins, així com els butlletins temàtics que fem.

15/03/2016 11:02h