Ramon Solsona passa pel Club del Llibre

Dijous 21 de setembre a les 19 h Ramon Solsona serà el convidat del Club del Llibre, el cicle de trobades amb escriptors a les biblioteques, promogut per la Diputació de Barcelona i amb la col·laboració de diverses editorials. La trobada tindrà lloc al Teatre del Casal Medionenc de Sant Joan de Mediona, acompanyats del Bibliobús Montau.

Ramon Solsona és llicenciat en Filologia Romànica Hispànica. Durant vint anys es va dedicar a la docència. Ha publicat, entre altres, "Les hores detingudes" (1993) que va rebre els premis Crítica Serra d’Or, Prudenci Bertrana i Lletra d’Or; "No tornarem mai més" (1999), "Línia blava" (2004), "Llibreta de vacances" (2006), i "L’home de la maleta" (2011) amb la qual va guanyar el Premi Sant Jordi. La seva darrera novel·la, "Allò que va passar a Cardós", està ambientada en les obres hidroelèctriques a la Vall de Cardós dels anys seixanta.

18/09/2017 09:50h