Els més prestats a les biblioteques

«Todo esto te daré», de Dolores Redondo, és la novel·la més prestada a la Xarxa de Biblioteques Municipals durant el segon trimestre de l’any 2017. La segueix el desenllaç de la saga de «L’ombra del vent», «El laberinto de los espíritus», de Carlos Ruiz Zafón, i «Los herederos de la tierra»,  continuació de «La catedral del mar» d’Ildefonso Falcones.

Pel que fa a les novel·les juvenils, en primer lloc trobem «Wonder», de R.J. Palacio; després la novel·la que ha estat adaptada al cinema «Un monstruo viene a verme» de Patrick Ness i en tercer lloc «Plutó: una història Wonder» també de R.J. Palacio.

En còmics, els més sol·licitats són «Death Note», de Tsugumi Ohba, «Bleach», de Tite Kubo, i «The Gentlemen Alliance» d’Arina Tanemura.

Els títols més prestats en novel·la estrangera són, en primer lloc, «The Girl on the Train» de Paula Hawkins, seguit de «A Manual for Cleaning Women» de Lucía Berlin i «Temps glaciaires » de Fred Vargas.

En poesia, en primer lloc trobem «Antologia de poesia catalana» de Joan Oriolt i Giralt, «Viaje esencial» d’Alejandro Jodorowsky i en tercer lloc «Vent d’Aram» de Joan Vinyoli.

En l'àmbit dels audiovisuals, destaca la primera temporada de la saga «Juego de tronos», la pel·lícula del mexicà Alejandro G. Iñarritu «El renacido» i «Un monstruo viene a verme», de J. A. Bayona.

Finalment, pel que fa als CD més prestats a les biblioteques trobem «Mic. Toca’t el melic» del Club Super 3, seguits dels títols de Dàmaris Gelabert «Massatge amb cançons» i «Jocs de falda d'ara i de sempre».

12/07/2017 11:07h