Consulta els títols més prestats a les biblioteques

La novel·la “El guardian invisible” de Dolores Redondo que actualment es pot veure al cinemes és la novel·la més prestada a la Xarxa de Biblioteques Municipals durant el primer trimestre de l’any 2017. La segueix la novel·la èpica “Allò que va passar a Cardós” de Ramon Solsona i en tercera posició trobem “Ofrenda a la tormenta”,  el darrer títol de la Trilogia de Baztán de Dolores Redondo.

Pel que fa a les novel·les juvenils, en primer lloc trobem “Wonder”, de R.J. Palacio; després la novel·la que ha estat adaptada al cinema “Un monstruo viene a verme” de Patrick Ness i en tercer lloc “Un fill” d’Alejandro Palomas.

Pel que fa als còmics, els més sol·licitats són, de nou, "Death Note", de Tsugumi Ohba, "I am a hero", de Kengo Hanazawa, i "20th Century Boys" de Naoki Urawasa.

Els títols més prestats en novel·la estrangera són, en primer lloc, “A Manual for Cleaning Woman” de Lucía Berlin, seguit de “The Girl on the traint” de Paula Hawkins i “My name is Lucy Barton” d’Elizabeth Strouth.

Pel que fa a la poesia, en primer lloc trobem “Antologia de poesia catalana” de Joan Oriolt i Giralt, en segon lloc “Vent d’Aram” de Joan Vinyoli, i en tercer lloc “Nova antologia de poesia catalana” a cura d’Enric Virgili.

En l'àmbit dels audiovisuals, destaca en primer lloc la pel·lícula del mexicà Alejandro G. Iñarritu “El renacido” seguida de la primera temporada de la saga “Juego de tronos” i la pel·lícula del Quentin Tarantino “Los odiosos ocho”.

Finalment, pel que fa als CD més prestats a les biblioteques trobem "Mic. Toca’t el melic" del Club Super 3, “Schmilco” de Wilco i "Jocs de falda d'ara i de sempre” de Damaris Gelabert.

Més informació:

Els més prestats