El Museu Marítim convida a escriure sobre el Titànic

El Museu Marítim de Barcelona (MMB) convoca la 5a edició del concurs de microrelats de temàtica marítima. En aquesta edició el concurs gira entorn el Titànic. Tots els microrelats, dins les 150 paraules, hauran d'estar inspirats en aquest vaixell i el seu desafortunat destí. Els textos es poden presentar en català o en castellà fins al 21 de maig.

Els guanyadors, escollits per un jurat especialitzat, podran guanyar una tablet, una sortida de navegació amb una de les embarcacions de la flota de l’MMB, o un lot de llibres.

El certamen, obert a majors de deu anys, es fa amb la col·laboració de la Xarxa de Museus Marítims de la Costa Catalana, amb patrocini de la Casa del Libro, i la col·laboració de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona, Seix Barral, Ariel, Austral, Cross Books, Destino, Crítica, i el Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya.

02/03/2017 13:06h