Viu el Carnestoltes amb el Gènius

El Carnestoltes  està a punt d’arribar! Per això hem preparat un apartat especial dedicat a aquesta festa.  Aquest any comença el 23 de febrer amb el Dijous Gras i s'acaba el dimecres 1 de març amb l'enterrament de la sardina. La majoria de desfilades de Carnestoltes es realitzaran el cap de setmana dels dies 25 i 26 de febrer.

A l'especial, hi trobaràs informació sobre les diferents celebracions que tenen lloc arreu de Catalunya i del món. També inclou amb el pregó, cançons, refranys, receptes de cuina i manualitats especialment pensades per aquests dies i per als més petits.

El Gènius, la Valentina, el Bit i el PlayMe, els personatges del portal,  també poden convertir-se en una bona disfressa per als nens i nenes, i per aquest motiu s'hi poden trobar unes màscares amb les cares dels protagonistes que es poden pintar i retallar. Així mateix, també es pot consultar una guia de lectura inspirada en el Carnaval.

Recorda, a més, que pots cercar les activitats d'aquests dies a les biblioteques, veure novetats que han arribat a les biblioteques i algunes recomanacions de llibres inspirats en el Carnestoltes.

20/02/2017 12:39h